Bröllop.

Har värmt upp hela morgonen. Jag menar, rösten funkar ju inte riktigt på samma sätt som den gjorde på gymnasiet - när man bara kunde sjunga om upp en kvart och sen köra direkt. Jag saknar min gymnasieröst. Jag saknar att sjunga minst två timmar varje dag.

Men hursom, uppvärmd och klar. Sminkad och stylad i håret. Väntar på min karl som befinner sig inne i centrum för lite shopping. Sen bär det av mot kyrkan. Fjärilarna i magen kommer snart att infinna sig. Att sjunga på bröllop är inte som något annat, det är större än det mesta. För brudparet är det deras största (troligtvis) dag hittils i deras liv och det är INTE LÄGE att inte leverera efter deras önskemål i kyrkan.

Förövrigt - min nya Pentaxx kamera är helt fantastisk. Herrejösses vilka bilder det blir! Ingen är lyckligare än jag. Tycker synd om mina vänner som kommer behöva stå ut med mitt "Klickande" dygnet runt numera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback