Ack värmland du sköna.

Alltså.
Det måste blivit något fel.
Stort fel.



Jag måste vara värmlänsk egentligen. Jag måste vara född i Värmland. Mamma, pappa, har ni inte glömt att berätta något? Jag blir rörd när jag hör "Värmlandsvisan" (vill ha den som igångsmarch på mitt bröllop), mitt hockeyhjärta bultar starkt och passionerat för FBK, jag känner mig hemma i Karlstad, tycker Sven-Ingvars borde kultförklaras och börjar prata Värmlänska så fort jag kommit ut på motorvägen mot Karlskoga. Hallå, kom igen! Jag måste vara värmlänsk! När jag träffar någon som kommer från Värmland vill jag liksom bara skrika - HALLÅ, jag med! HIGHFIVE! (läs: överdrift)

(Nu skrattar Davidencho hånfullt och tycker att jag är en riktig wannabe. Ha! Bara för att han fått födas på rätt ställe!)








Kommentarer
Postat av: Lega

hehe, exakt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback