hymn to the best.

Dom har anhållt en man.
snälla snälla snälla,
säg att det är han.
Då är åtminstone en av dom borta från gatorna.


Jag har repat ikväll. Repade tills 22.45. Herrejösses, det är inga kortisrep vi kör inte. Nej, allt ska finslipas inför fredagens stora gig. Chris håller på att tappa rösten helt. Det känns lite dåligt tajmat faktiskt. Men, vi hoppas på mirakel. Ska stå på jobbmässan imorgon med Proffice - det ska bli spännande. Daniel sover redan, stackarn går ju upp 06.00. Själv har jag en mindre sovmorgon. Ärenden ska uträttas under morgondagen och planer ska smidas. Förhoppningsvis börjar Dubai-bilder rulla upp här imorgon kväll eller onsdag. Jag lovar, ni VILL se dom!

Tack Davidencho för en trevlig frulledate a´la java.
Vi ses till jul, typ.


(en endaste liten bild kan jag bjussa på..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback