hej&hå

Godmorning sunshines.



Underbar spelning igår och vi skålade till&med lite efteråt för att vi gjort en så bra första spelning. Nu längtar man ordentligt tills Proffice-spelningen den 15/10. Jag har ont i fötterna och måste även säga att huvudet inte är helt hundra än. Men, så får det vara. Jag fick tentaresultat igår kväll (vår lärare håller24timmars-standard på rättning) och jag fick VG (28 poäng av 20 möjliga i&med bonussystemet känns helt okej). Jag tycker det är lite skrämmande hur långt man kan pressa sig själv att komma ihåg och "lära sig" saker, med tanke på att jag knappt kunde någonting för bara en vecka sen.

Nu blir jag & Daniel snart upphämtade av far min. Vi ska först till Tumba för att se handboll och sen kör dom mig till Arlanda. Den sedvanliga Emma-får-alltid-lite-flygångest har infunnit sig men jag vet att jag måste tänka logiskt. Om ett dygn är jag i Dubai.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback