Fascinerande.


Jag har förundrats över flera saker idag. Jag har till att börja med fascinerats över hur bra jag mår denna hösten. Höstsolen är nästan vackrare än sommarkvällssolen. Jag blir så glad och älskar att promenera bland alla vackra löv. Hösten gör mig skönt lugn. Lugn men fokuserad. Har även förundrats över hur vissa människor kan ge så mycket inspiration och energi under bara loppet av två timmar. Jag har fikat med Chrille och det är lite som en vitamininjektion. Vi ses sällan men jag känner mig verkligen "påfylld" med energi efter våra träffar. Vänner som han är unika. Helt klart. Herr Bengtsson ska även han svänga sina lurviga ikväll. Vi kanske ses ute i dimman..

Det sista som förundrat mig är jag själv (heter det jag eller mig?). Tänk att jag väljer att slira på stan ikväll när jag är så trött att jag knappt orkar lyfta benen från soffan. Men hey! Man måste passa på att fatta dumma beslut när man är ung&dum, så man får en chans att bli vis med åldern sen. Jag menar visheten är väl en naturlig följd av erfarenhet av dumheter?





Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas ni får kul ikväll! Dansa för mig också:) Puss & Kram

Postat av: Malin

Hoppas ni får kul ikväll! Dansa för mig också:) Puss & Kram

2010-10-16 @ 21:07:39
URL: http://malinsa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback