En vecka.

Livet i Dubai var väldigt väldigt bra. Den bjöd på allt jag någonsin kunnat önska veckan efter en galen tentavecka. Det var fantastiskt mysigt att få spendera ordentlig kvalitetstid med mina fina tjejer. Men likaså är det mysigt att komma hem. Jag trivs när hösten är så vacker som den är nu. Färgerna på löven ger mig ett behagligt lugn. Jag ska spendera stor del av veckan i Lindesberg och analysera ledarskap i LIF´s handbollsklubb. Det gör mig pirrig och nervig som ett litet barn. Jag bland alla spelare, på alla träningar - i hallen där jag trivs som bäst. Jag var allt bra smart när jag valde praktik jag!

Lite bilder från Arlanda vid mitt lilla "hejdå-vi-ses-om-en-vecka".






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback