Bittersweet fall of mine.



Sitter på jobbet. Har köpt Kusmi-tee som står här på mitt skrivbord. Har insett att jag måste börja pynta och göra fint här på mitt lilla kontor. Lite foton skulle helt klart höja mysfaktorn. Det ösregnar ute. Jag vill bara att det ska bli nästa år. Jag vill snabbspola den här tiden. Jag ser inte fram emot November ett dugg. Jag erkänner att det är korkat att läsa dubbelt för jag hinner verkligen inte med mina vänner för tillfället. Men hej - jag får en fin examen? (läs: bitter).

Till något som gör mig glad: ÖSK-matchen igår kväll. Dom spelade så otroligt bra och matchen var riktigt riktigt rolig från början till start. Jag var så glad över anslutningen av Örebroare som ville se ÖSK göra sin sista hemmamatch för en fantastisk säsong och fira deras så värda tredjeplats. Däremot förtärdes känslan lite av smsuppdateringen jag fick kring Lindeskolans förlust mot Drott på bortplan. Som alltid, det gör lite ont i hjärtat. Men på torsdag är deras turmaskot på plats (läs: jag) och då blire vinst ända in i kaklet. Var så säker.
(Aranäs, vad är de för himla tattarlag..?)


Kommentarer
Postat av: papi

Hmmm .....handbollsklubb med gamla anor och ingen...... klubb !!!!

2010-11-02 @ 22:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback