Thoose were the days.

Hittade en grupp på facebook som heter Klaras, där dom lagt upp massa (över 1200!) bilder från Klaras. Jösses, vilka minnen! Klaras var mitt första uteställe. Mitt första och om jag rannsaker åren lite så kanske även det ställe där jag haft roligast. Det var verkligen stället vi älskade att gå till - tänk så många lördagskvällar vi spenderat där! Klaras och Babar såklart - tisdagarna på Babar när vi gick i trean på gymnasiet var inte att leka med. Halva priset i baren fram tills tolv och sovmorgon varje onsdag, det kunde inte bli annat än succé.

Tänk vad krogen var spännande det första året. Jag ska inte ljuga och säga att jag aldrig har roligt ute längre (Strömpis i lördags toppade många utgångar senaste året!) men det är helt klart inte samma sak. Idag är nästan alltid förfesterna de roligaste och sällan är det värt pengarna man lägger på utgången sen.

Ikväll är en sådan kväll jag gärna skulle vara 18 igen.
Det var liksom lite lättare då (eller är det bara jag som förtränger saker nu?).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback