Så, nu kör jag igång igen.

Som ni märker går bloggandet sådär nuförtiden - jag vill helst av allt bara klaga, klaga och klaga. Det blir inte en rolig blogg. Men jag vill ändå blogga, jag vill blogga roligt - trots att den här hösten tar kål på mig. Så därför snodde jag en lista från Linnea. En lista med ämnen jag ska blogga om - ett inlägg varje dag, om olika ämnen. Som lite hjälp på traven. Jag menar bloggande blir en ju mindre terapi för mig - så, klart jag ska blogga! Här är följande 18 dagars ämnen. Jag kommer varva texter, låtar, bilder och videos.

Dag 1
– Om mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Mina föräldrar
Dag 4 – Det här åt jag i dag
Dag 5 – Vad är kärlek? 
Dag 6 – Min bästa vän
Dag 7 – Min tro
Dag 8 – Mina syskon
Dag 9 – I min handväska
Dag 10 – Den här veckan
Dag 11 – Mina drömmar
Dag 12 – Den här månaden
Dag 13 – Det här upprör mig
Dag 14 – Det här får mig att må bättre
Dag 15 – Det här får mig att gråta
Dag 16 – Mina rädslor
Dag 17 – Min favoritplats
Dag 18 – Det här saknar jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback