Longing for that night.

På lördag (jag planerar tidigt för att överleva pluggveckan) ska jag och Fröken Lexon ha en riktig heldag, precis som planerat. Vi ska äta javafrukost, mysa på stan, träna, laga middag åt gäster och sedan ha en riktigt bra kväll. Utgång och världens bästa kväll - så är det tänkt. Om några vill haka så får ni hojta! Ju fler desto..

Spontankvällar i all ära - så som Elins och min "vin/mys/middag" förra helgen, men jag gillar sådana här planerade saker med. Det kommer bli en bra lördag - det är jag säker på. Låten här nere gör mig galet taggad - den ska dansas till.
(Förövrigt "Så mycket bättre", vilket program! Vilken idé! Vilka fantastiska människor!)


Kommentarer
Postat av: maria udén

me like!

2010-11-08 @ 20:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback