Lycka.

Jag går omkring och ler hela tiden. Jag kan liksom inte sluta. Humöret är på topp och vi har helt fantastiskt väder. Mitt så kallade "lov" har inte alls börjat med ledighet utan snarare en hel del med jobb men det gillas ju! Jag jobbar några timmar om dagen på kontoret så jag hinner med en hel del annat också.

Jag har hämtat min lilla prins på dagis idag och ikväll ska jag fira mellanprinsen som tagit sommarlov med mat på Olearys. Han har ju gått ut sjuan min finaste lillebror! Tänk när man gjorde det, gick ut sjuan. Det var tider det! HIHI. Imorgon har jag både jobb, frisörtid (red-head Here I come) och grillmiddag hos Lisa & Gustav inplanerad. Jag ser verkligen fram emot den här helgen. Kvalitetshelg på alla sätt och vis!

(Det hade varit roligt med liter bilder men bildfunktionen har gett upp.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback