"Töm ditt rum på tonårstankar nu"

Ytterligare en helg passerad och jag är inte så ledsen över det. Oftast är det ångestfyllda söndagar när man inte är nöjd med helgen som gått. Men herrejösses, jag är ju sååå himla nöjd! Det har varit en väldigt social helg måste jag säga. Sabina, Kristoffer, Lisa, Gustav, Viktor, Sofie, Mamma, Pygge, Pappa, William, Elin, - YOU NAME IT! Jag har ju träffat hur många som helst på endast dessa tre dagar. Emma "Fröken Effektivitet" Iggström, till er tjänst!

Efter en fantastisk sallad+kaffe+äppelkaka+plugg+dejt med Elin på Grodan är jag nu hemma och ska ha egentid med min kära sambo som uppenbarligen delat med halva Örebro denna helg. Vi ska se lite fotboll och spela Buzz. Vet ni vad? Jag har världens bästa jobb! Jag längtar dit ! Hur klyschigt det än låter så är det så läget är..


(Den här kistan står högst upp på "vill-ha-listan" just nu. Från Elses bod. Så ni vet.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback