lycka.

:) Här händer det grejer ska ni veta! Fick ett mail igår eftermiddags från en gammal kollega som hade en förfrågan till mig. Jag kan inte gå in på vad det var men oj, vad det gjorde mig glad! Jag älskar sådana galenskaper. Bananskals-tur kanske man skulle kunna kalla det? Fast ändå inte, jag fick ju förfrågan på grund av ett förtroende och en tro på att jag klarar av det. Evigt tacksam för det!

Har förövrigt suttit och skrivit om Malaysia till en familjevän som kanske ska resa dit. Skrev nästan en hel uppsats då jag helt klart tycker att alla borde besöka Malaysia. (Eller nej, inte alla. Då blir det ju som Thailand. Svensk-invation). Jag saknar våra veckor där så mycket! Känslan av att vakna i Bungalown på morgonen och veta att man inte har några som helst måsten var helt fantastiskt. Snart planerar vi nästa långresa..


Kommentarer
Postat av: Malin

ÅÅ va fina ni är ihop!:) Kan ni packa med mig nästan gång ni åker utomlands :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback