Klanteri på hög nivå.

Det går sådär för mig. Livet borde vara topp (och jag lovar, det blir det snart) för vädret är underbart och jag har snart semester. Men innan imorgon kl. 15.00 är det allt annat än TOPP. Jag har denna vecka jobbat minst två-dubbelt så mycket som man ska, sovit hälften så lite som man bör, svurit tio gånger mer än vad som anses okej och klantat mig säkerligen fem gånger så mycket som jag brukar.

Jag läser ju som bekant sommarkurser och lämnade igår in en uppgift på vardera uppgift. Den ena var jag inte alls nöjd med medan den andra uppgiften kändes riktigt riktigt bra. Jaha, och så vad händer? Jo, jag inser idag att jag har läst fel bok (en av två böcker) och alltså skrivit en hel jävla uppgift om fel bok. Hur bra är det? Sista inlämningsdag är imorgon och jag hinner aldrig läsa en helt ny bok. Och om någon har glömt det så missade jag ju att anmäla mig till tentan som var nu i början av juni. Så, ja - jag verkar ha en toppenperiod.

Det går bra för mig.
Idiot.


(Helt irelevant bild. men den var fin tyckte jag.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback