"I want to hit you just to see if you cry.."

Besöken har avlöst varandra idag i min lilla trädgård. Jag har haft flera trevliga möten där ute och jag kan säga att jag har inte varit det minsta bitter över morgondagens inställda tenta. Daniel införskaffade oss bad´n-bad´n-stolar (förstår faktiskt att det inte stavas så farfar..) åt oss igår så dessa har utnyttjats till fulla idag. Kaffe och bullar ute i gräset följt av en shoppingrunda med Sofie. Vi avklarade både Marieberg, Ikea, Chilli och marknadsafton på mindre än två timmar. Det kallas effektivitet!

Kvällen har avslutats med jordgubbar, mjölk och mannekängande av dagens kap. Linnet nedanför är redan en favorit. Införskaffade även en ny bikini så nu är jag så redo man kan bli för sommaren 2010. Here we go!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback