"Get Carried away"

Kvällarna är så fina! Riktiga sommarkvällar vi bjuds på.

Gårdagen spenderades på Satins uteservering med Sofie, Martina och Elin. En helt tokmysig kväll med lite rosévin och allmänt "brudhäng". Som alltid - fler sådana kvällar tack! Idag har jag haft en rörig och stökig dag på jobbet som avslutades med Afterwork på Buddy Holly tillsammans med våra konsulter. Första gången jag var där sen Klaras stängde och ojsan vilka nostalgitrippat den lokalen bjöd mig! Där spenderade jag/vi ju alla första utgångarna och jisses som man sprang där! Klaras var mitt andra hem.

Direkt efter AW´n gick jag och Sofie på bio och fick äntligen se SATC2. Jag kan inte förstå vad folk pratar om. Den här filmen är ju så mycket bättre än första och jag håller inte alls med om att den var tråkig/klyshig/smörig. Jag tyckte snarare att den var lite djupare än den förra. Me like! Får även tacka fröken Lexon för två riktigt fina kvällar. Imorgon kommer min älskade sambo äntligen hem och som jag saknat honom..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback