"But god how it feels so good, cause I got him were I want him now"

Helt underbar dag! Jag är på strålande humör på alla sätt och vis. Tentan är ett överspelat kapitel och jag ska inte tänka mer på den. Jag har haft aktivitetsdag med hela Proffice region mitt och har haft så roligt! Bra frukostmöte, god lunch, härligt inspirerande föreläsare och sedan avslutade dagen med "uppdrags-tävling" på stan här i Örebro. Galet vilken tävlingsmänniska jag är! Har rusat omkring som .. jag vet inte vad. Men roligt vare! Ätit på bishop med mor och morbror ikväll på uteservering. Mycket mysigt. Imorgon blire jobb i Norrköping, tåget går 06.30 så jag ska snart bege mig mot sängen. Faktiskt! Tidig kväll.





(Barbent och sommrig med nytt favoritlinne!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback