Eufori?

Det kanske låter larvigt, men en dag som idag känner jag mig verkligen hög på livet. Ett väldigt klyschigt uttryck men det är det enda jag kommer på som kan beskriva detta lyckorus. Jag vet ju liksom inte varför. Men jag har legat ute på en filt med Daniel, lyssnat på P3 och bara njutit av vädret/livet/sällskapet. Jag har även promenerat upp till jobbet och trixat lite inför nästa vecka då jag ska börja mina fem arbetsveckor. Jag tycker så otroligt mycket om mina kollegor! Världens bästa jobb. End of discussion.

Jag jobbar lite hemifrån nu. Utan någon särskild stress. Jag kan koka lite kaffe när jag vill. Packa lite inför Köpenhamn när jag vill. Bättra på brännan när jag vill. Det är en väldigt behaglig situation må jag säga! Ikväll, 20.00, ska jag befinna mig med min kära sambo på O´learys där vi ska möta pappa för att se semifinalen, Tyskland-Spanien. Och ja, såklart, jag hejjar på Tyskland (förlåt Josefine, men Casillas är iaf snygg!).


En dag som idag blir jag sådär larvig som bara vi tjejer 18-30 år kan bli ibland. Jag skulle vilja skrika ut "Jag-är-ung-och-jag-lever-världens-bästa-liv" men jag gör det inte. Jag skriker inombords istället.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ha det så himla bra på er lilla weekend nu i helgen!:) Passa på att njuta nu innan du börjar jobba. Stor PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback