Onsdagsmys.

Onsdag kväll och Veronica Maggio spelar på Ritz. Jag har sett henne två gånger tidigare och trots att dom spelningarna var riktigt bra och att jag älskar hennes låtar så bangar jag ikväll. Jag behöver vara fit for fight imorgon på jobbet. Fredag kväll däremot, då blir kusinutgång och Strömpis allsång. Hur bra som helst!

Jag och Daniel är hundvakter ikväll. Sannas goaste Vilda. Hon ska stanna till fredag men jag hade önskat att få ha henne mycket längre än så. Jag saknar verkligen att ha djur hemma. Men tids nog, tids nog. Planen är en långpromenad med Vilda, lite tacos, ett glas rött och en ny dansk serie på tv. Jag har det för bra jag.


(Hitta en fin bild som inte blivit publicerad. Han är fin han. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback