MUF

Återigen, den verklighet jag lever i har för få timmar om dygnet. Jag skulle dessutom behöva tjäna minst 10 000 mer i månaden än vad jag faktiskt gör idag. Jag har återigen insett att jag har för mycket idéer, visioner och drömmar.


Jag hade lovat mig själv att vara lite mer aktiv inför rikstadsvalet 2010. Jag skulle först och främst sätta mig in bättre i fler frågor än mina favoritämnen och jag skulle även läsa på om de andra partierna lite bättre. Detta är ju inte försent. Men jag hade även tänkt åka iväg till Norrköping på valupptakt, den första helgen i Augusti. MUF´s  valupptakt har jag velat åka på i flera år men först i år anmälde jag mig. Nu har det slagit mig att jag måste bryta löftet till mig själv. Jag har inte råd och jag har inte tid. JAG VILLE SÅ GÄRNA! Jag vill verkligen känna att jag har koll inför valet och framför allt vill jag gärna dra mitt strå och försöka påverka andra inför valet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback