"Its not forever, its just tonight"

Spännande projekt på gång. Jag kan verkligen kalla mig mångsysslare! Projekten avlöser varandra och nu senast kan jag även titulera mig som låtskrivare/textförfattare. Jag har fått ett uppdrag av en god vän från Norrköping (duktig DJ och producent) att skriva text + sjunga på hans nya låt.

Nästan alltid måste jag tänka till mer än en gång. Jantelags-tankarna spökar oftare än vad jag önskar och tankar som "Tar jag mig vatten över huvudet nu?" styr ibland över mig mer än vad jag låter hjärtat göra. Jag brinner verkligen för att kasta mig ut och prova nya saker! Allt är värt att prova, åtminstone en gång - och varför skulle jag inte klara det? Ibland måste jag lära mig att perfektion aldrig kommer existera.

Så nu kör vi.
På ett tåg från Stockholm.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback