Inte utan dina andetag.

Min älskade mamma. Mitt bästa vän. Min finaste, goaste, bästa på alla sätt. Hon gifte sig igår med sin bästa och sin älskade Micke. Jag har självklart vetat detta ett bra tag men för de flesta andra har det varit hemligt. De åkte till Arlanda igår för att spendera 10 dagar i Thailand och för de flesta verkade det bara vara en semester, men 18.00 gifte de sig på Arlanda och förevigade med det sin kärlek till varandra.

Jag fick uppgiften att lägga upp bröllopsbilden på facebook och ändra deras relationsstatusar till "gifta". Det har varit så roligt att läsa alla chockade kommentarer och gratulationer. Jag är galet glad för deras skull och vet att de är jättelyckliga nu på deras bröllopsresa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback