Älskade älskade älskade allsvenskan.

Idag är en stor dag. Ingen är gladare än jag idag. Allsvensk premiär för ÖSK efter uppehållet och detta görs på emot Elfsborg. Jag har bänkat mig i mammas soffa tillsammans med morbror Pygge. Idag är jag så tacksam för deras val att ha Canal+ och jag tror bestämt att jag måste diskutera med Daniel om inte vi också ska skaffa kanalen. Men först - en riktigt viktig match som kan sätta ribban för kommande omgångar. ÖSK har tre raka vinster i ryggen och det är enormt viktigt att vi höjer nivån och inte tappar denna ljusa trend.

(notera att jag vi:ar ÖSK och mig. Vi är ett. Jag och mitt älskade ÖSK)

Inget ger mig mig så mycket pirr.
Inget ger mig så mycket adrenalin.
Inget gör mig så glad som en skön svartvit seger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback