Sugar sugar.

Idag är dagen D. Idag får jag äta sötsaker/kaffebröd/chips/dricka läsk etc. Idag är första dagen på 4 veckor som det är tillåtet. Ja, med undantag för två stycken femårskalas där dealen var att man fick tacka ja till det kalasiga som bjöds. Jag köpte lite lösgodis på Marieberg för att fira, men huuah - det var inte alls gott. Nu ikväll är jag & Daniel ute hos papi på landet och tittar på engelsk fotboll och då bjuds det på ostbågar, glass och choklad. Jag är förvånansvärt nog inte excaterad. Tack och lov kanske ska sägas?

Kanske har min lilla socker/onyttigt-diet gått vägen. Jag känner hursom helst inget sug längre. Så nu kör jag på två månader till för att vara på den säkra sidan. Fram till semestern får jag alltså bara äta dessa saker två ggr. En gång vecka 8 och en gång vecka 12. Hej&hå, jag tycker jag är värd beröm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback