Shakie and tired.

Skakar, frossar och är galet galet trött. Den här helgen har varit helt galen. Men en gång om året får man stå ut. (Money talks!) Började i fredags 18.00 för att vara hemma igen 02.00. Igår (lördag) var jag på jobbet igen 12.30 för att jobba lunchpasset till 18.00. Efter det hem i några timmar för att sedan jobba mastodontpasset 21.00-04.00
För att göra det hela lite mer spännande var jag sedan på Marieberg 13.00 idag för att jobba i butiken tre timmar. Sömn står rätt högt på behov-listan för tillfället kan jag säga. Daniel har jag inte sett sedan i fredags morse då vi har jobbat om varandra helt.

Sofie och jag ska hem till mig runt 19 för att ha lite myskväll. Just nu sitter jag hemma hos mami som med la familia drar till Dominikanska imorgon bitti. Jag är lite avis men åtta veckor går väl snabbt? Malaysia here we come.



(Tur att jag hade min anka med mig på jobbet. Vi ser rätt trötta ut på denna bild med)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback