No more champagne, and the fireworks are thrue..

Nyårslöfte 1: Att tänka på mig själv det kommande året. Att tänka efter en extra gång innan jag tar på mig saker eller tackar ja. Att värdera mina intressen och vinster högre än vad jag tidigare brukar göra.

Nyårslöfte 2: Att endast äta godis/chips/popcorn/glass/kaffebröd etc. en dag var fjärde vecka. Detta som en process för att bli av med mitt sockerberoende. Tanken är att när jag klarat detta en längre tid kan jag få äta en dag i veckan men jag måste göra något drastiskt först för att bli av med begäret som är alldeles för stort.
(Detta gör jag tillsammans med Kristinehamn-Josefine, även kallad Chips-Josse. Vi ska klarat)


Kommentarer
Postat av: annelii

Hörde om gotte-löftet av D. Håller tummar och tår! Och, som du sj säger, blir du av med sockerberoendet e det lätt som en plätt sen. Du fixa´rt! Hopps de går fint me uppsatsen. Sköt om dig och ha en bra början på året nu!!

Kram

2010-01-05 @ 11:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback