Nightie.

Sitter i morgonrocken jag fick av min kära pappa igår - har precis kollat klart på PH och bara skakar på huvudet. Hur sjukt har det inte blivit? Där kan man verkligen prata om att tvledningen styr vem som ska vinna i finalen. Galet snurrigt och galet tråkigt men ändå, jag kan inte sluta kolla.

Kvällen har spenderats på Friskis. Spinningpasset var verkligen behövligt och jag är glad att jag trotsade min enorma trötthet som slog till efter att jag varit barnvakt några timmar åt Gustav. Stolt över att jag promenera från Sörby upp på stan trots att jag helst av allt bara ville sova.

Resan är förövrigt så gott som vår nu. Vi har planerat vilka ställen vi ska besöka och imorgon tänkte vi gå upp till Resia för att boka flygbiljetter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback