Galna dagar. (The end of an era)

Vilka galet bra dagar det är! : ) Ledsen för dålig bloggning, här ska tas nya tag.


Gårdagen var ett enda stort äventyr. Jag, Malin och Sofie tog bilen till Västerås där makeup-fix, hårstyling och fotografering väntade. Vi skrattade och flummade i stort sett hela dagen. Så glad att vi gjorde detta tjejer! Resultatet blev bättre än väntat och självklart köpte jag bilder. (Hallå jag har aldrig sagt att jag är sparsam!)
Tillbaks i Örebro väntade storslam i huset där alla bor. Fest i varenda lägenhet tror jag. Davidenco och jag har konstaterat att det känns som att gårdagen blev "the end of an era". Tyvärr. Vi splittras, flyttar och pluggar på olika håll. Världens bästa gäng. Onekligen.

Idag har jag trotsat en feber som i och för sig inte varit jättehög men trots allt infunnit sig tillsammans med en borttappad röst. Jag trotsade smärre sjukdom och tog med lillebror på hockey. Underbar hockey när den är som bäst. (De killar, inga namn, som kallade FBK´s spel för grishockey måste se dagens match. TAKE IT BACK). 5-2 till FBK mot Frölunda och lyckan är stor ikväll. Mer om det senare. Lyckoruset måste lägga sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback