Cred.

Känner mig fortfarande nyvaken trots att jag varit vaken över en timma. Termometern visade på -20 utomhus och jag måste säga att det var GALET kallt. Men snälla fader körde mig till skolan för att jag skulle slippa kylan till viss grad i alla fall. Så nu sitter jag här. I ett väldigt tomt forum-hus. Trettondagsöndag idag men jag pluggar. Här har vi inte ledigt.

Kl. 14.00 på fredag blir jag människa igen. Då kommer förhoppningsvis denna blogg handla om något annat än min stolthet över att jag pluggar. Förhoppningsvis så hinner jag med mina vänner från och med fredag. ♥


Kommentarer
Postat av: papi

Du är superduktig och ambitiös all cred till dig tjejen ..... Bra jobbat !!!!!



Kramar från Pappa



2010-01-06 @ 21:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback