Beröm, please?

Justja. En sak till innan jag glömmer det.


Hur duktig är jag inte med mina nyårslöften? Framför allt löfte nummer två som innebär att jag endast får äta sötsaker/chips/läsk/fikabröd etc. en dag i månaden. Jag är så himla duktig! Jag har fallit dit en gång, vilket var dagen då vi lämnade in B-uppsatsen och jag fick EN (notera : enbart en) chokladbit hos Sanna för att fira. Sen har jag följt reglerna och när jag var på 5årskalas förra helgen åt jag lillebrors kokosbollar. Men annars, nada!

Och jag har dessutom hållt dealen att ringa Josephine så fort jag trillat dit. Hon hade lite att erkänna hon med. Men annars är vi grymma. Hejdå sockerberoende! En kväll som ikväll skulle lite chips sitta fint. Men icke. Inte heller något gott på hockeyn tidigare idag. Jag är bäst.


(Förövrigt, Cimon, hur skön är inte killen? Låt han stå som vinnare. )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback