Adrenalin.

Sitter och pillrar ihop en föreläsning om självkänsla på 45 minuter. Jag håller i utbildningen imorgon kväll på MK-måndagsmötet. Mitt hjärteämne står på schemat och jag blir mysigt pirrig när jag tänker på att jag ska få prata om det för världens bästa kvinnor. Nervöst men underbart. Adrenalinkicken av att föreläsa går att jämföra med att stå på scen eller se sitt favoritlag vinna Smguld i hockey. Jag älskar´t. 

Ger er en låt som ikväll ger mig tillräckligt mycket inre lugn för att jag ska kunna fixa detta.
Lisa Ekdahl - I tveksamhetens tid.


Kommentarer
Postat av: Malin S

EMMA nu tycker jag du måste bli lite aktiv här på bloggen=) vill läsa lite;)



puss

Postat av: Sofie

Emmmma:) Jag vill läsa nya blogginlägg :D

2010-01-16 @ 13:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback