Godingar. (COME TO MAMA!)

Trött och seg ikväll. Ensam hemma för Daniel jobbar. Jag tycker inte så mycket om sådana kvällar men jag vet att det ibland är nödvändigt med lite egentid. Jag har planerat att promenera till Michaela på lite tee men jag vet inte - jag kanske bara borde krypa ned i soffan, läsa en tidning och .... SKRIVA LITE SKOLARBETE? Oj, så inte lockande - men oj sådant måste. Jag hinner inte plugga på dagarna nu när det är jobb 08-17.

Igår beställde jag 4 klänningar, två tunikor och ett linne till resan. HEY! Man måste väl få vara lite fin när man åker iväg sådär länge. Jag beställde från bubbleroom.se och Nelly så jag antar att godingarna anländer imorgon.
Bland annat dessa nedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback