"För jag har inga mirakel att lova inatt.."

Efter en dag i biblioteket har jag nu landat i soffan och ska fortsätta pluggandet. Runt halv sju ska jag befinna mig hos Michaela som bjuder mig på middag. Hur lyxigt är inte det? Att bli bjuden på middag en lördagskväll när Daniel jobbar är nästan lite för bra. Jag har bara plugg i huvudet just nu och behöver få tänka på lite annat..

Konserten igår får godkänt av mig, Daniel däremot var lyrisk. Vissa av Thåströms låtar skulle lätt kunna platsa in på min top20-lista över världens bästa låtar medan vissa är så dåliga att jag skulle vilja hålla för öronen. Det var hursom en mysig ikväll. Vi sov över hos D´s föräldrar inatt för att vi lämnade bilen hos dem och det vart så sent att ta sig hem. Mycket mysigt. Känns lite som vår första sommar ihop då vi bodde i deras hus varje natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback