Tji fick ni.

Tänk, nyss höll jag på att strunta i en sådan här "klassisk-blogg-lista" bara för att vissa personer verkar ha seriösa problem med bloggen som socialt medium. Att "Vissa personer" (16,15) tycker att det är att "outa" sig själv lite för mycket och lägger stor energi är ganska oföreståligt för mig, dock väldigt roligt. Framför allt är det roligt för att dessa två gentlemän (oops.. sa jag för mycket nu?) är mina två flitigaste läsare. De tycker alltså att det är "lite pinsamt att blogga" men kan ändå inte slita sig och låta bli att uppdatera sig om mitt liv. Det är lite gulligt tycker jag. Dessa personer har även tydliga åsikter kring mitt facebookande men det får bli en annan diskussion, i ett annat inlägg (påminn mig vid bloggtorka!).

Hursom. Varför skulle jag strunta i denna larviga lista? Jag som tycker om listor. Lite lagom ego sådär. Jag får väl låtsas som att det är i någon form av "lära-känna-mig-själv-syfte". Men framför allt, det är väl min blogg? Här ska det inte anpassas! Listan är snodd från
Linn.

När jag lagar mat skulle jag önska att jag gjorde "det med kärlek" men ärligt talat, så himla roligt är det inte att laga mat. Jag bakar hellre.
Jag är rädd för att bli lämnad ensam, att svika mig själv och att skada mig själv. Såklart även hissar och "bäst-före-datum"
Den värsta känslan är att göra någon besviken som man håller kär.
Den bästa känslan är den som inte går att beskriva med ord. Som bara känns i hela kroppen.
Jag är sämst på att få gjort tråkiga saker, hålla tyst när folk faktiskt inte bryr sig om min åsikt och åka skridskor.
Jag är bäst på att planera, styra upp, inspirera mig själv & andra, ta hand om mina nära och ge komplimanger (hoppas jag).
Jag pratar väldigt gärna och väldigt mycket, men tror även att jag är en bra lyssnare. Jag är nog duktig på att chit-chata om ytliga saker men kommer nog mest till min rätt när jag får prata med en person som utmanar mig mentalt.
Jag tycker om att få människor att må bra och ta hand om människor. Att skämma bort mina vänner är en favoritsyssla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback