"Theres not a thing that I would change.."

Luciadagen 2010. Första året sedan fyra års ålder som jag inte själv medverkar i ett enda luciatåg. Senaste åren har jag och mina fina ("Emma group", haha minns ni?) tjänat in alla julklappspengar genom att lussa hos företag som vi bundit till oss under åren från 05.00 till sena eftermiddagen.  Det var verkligen tradition det. Världens mysigaste och det är helt klart så att man saknar det en dag som denna. 

Dagen har hittils bjudit på sovmorgon, kaffe i sängen, en lång bilfärd i en bil med trasig ljuddämpare (på allvar, folk måste tro att jag kommer från Fjugesta och mest av allt önskar mig en epa-traktor i julklapp) och sedan varit på en riktigt meningslös föreläsning. Om en timma ska min lillprins hämtas på dagis för att sedan hänga med mig några timmar så att hans kära mor får lite egentid. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback