Ödmjukt?

Såhär är läget.

Om man fick VG på personalekonomin-tentan (i kursen man endast var på tre föreläsningar) så får man faktiskt spendera en timme med att titta på något så icke intellektuellt som GLEE på tv. Det här var alltså inget skrytinlägg (även om jag är galet stolt/nöjd/lycklig över min prestation) utan jag ville endast förklara varför jag ser på något så ytligt, larvigt och tokamerikanskt som denna musikal-serie. OKEJ? Jag har förbrukat mina djupare, akademiska hjärnceller. Dom är på uppladdning.

Men visst, även om det inte varit för GLEE och mitt behov att rättfärdiga den närmsta timmen så hade jag säkert velat skriva att jag är bäst i världen. För det är lite så jag känner mig just nu. Förstår ni? Ekonomi? Vem hade kunnat tro det? Jag kan ju absolut ingenting om någonting inom ekonomi. Trodde jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback