Min lilla bubbla.

Idag flyttar en person från Örebro som jag lärde känna i November 2006. Det vill säga för över fyra år sedan. Jag vet att jag redan i November det året funderade på hur det skulle bli när personen flyttade - men tyckte då att det var ju evigheter kvar. Nu plötsligt har fyra år gått och personen är klar med sina studier. Vi är inte alls nära idag vilket gör det hela väldigt okomplicerat (mycket mer än vad det var då), men fortfarande får det mig att fundera över hur många vänner som kommer och går under universitetstiden. Det är ju precis som det ska vara, men ändå sorgligt - att vi alla ses på en uppehållsplats, kommer nära varandra och sen far alla vidare i livet. Universitetslivet är verkligen en liten bubbla.



Back in the days? Nollningen 2008.

Kommentarer
Postat av: AnnieBanani

Det är verkligen en bubbla och det är verkligen inte kul när den spricker! Har du långt kvar på din studier?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback