Människor med tid över.

Jag älskar att människor är så nyfikna. Jag älskar hur alla andra människor verkar ha så fantastisk mycket "ledig tid" som de kan lägga på att analysera/tänka sönder/fundera kring vad som händer i andra människors liv. Jag älskar att det faktiskt verkar vara så mycket tid att de till&med har tid att dra egna slutsatser och paralleller. Var kommer all denna lediga tid ifrån?

Är det något man måste prioritera för att få? Jag har ingen aning.
Fast egentligen, den mest relevanta frågan borde väl kanske vara:
Vart kommer detta intresse ifrån? Har människor verkligen så tråkiga liv att de måste fantisera fram och krydda historier kring andra människor? Gud, vad jag önskar jag hade så mycket tid.

Kommentarer
Postat av: Patrik

Folk klagar alltid över att de inte hinner med, men att skvallra o tycka om andra, det hinner de med :-)

Jag vill också ha så mycket tid över !

2010-12-17 @ 17:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback