Lördagsmys på Åstadalsvägen.

Fröken Udén och Fröken Iggström har riktigt kvalitetsmys (BIGTIME som man brukar säga..). Vi tittar på "Så mycket bättre", har avnjutit god mat, pratar sönder livet och ska nu titta på "The holliday". En gammal favorit sådär kvällen till ära. Hemtentan är lagd på is till imorgon bitti då vi ska ta tag i den igen. Elin & jag ska förövrigt på julmiddag på Elite imorgon med ett av våra gemensamma jobb. Det ska bli riktigt trevligt!


Jag finurlar över hur livet för några timmar sedan var så hemskt, för att sedan nu - när man landat i det- faktiskt ter sig okej. Mycket handlar om att acceptera nuet och förstå att vissa saker kommer ge sig med tiden. Problemet är bara att jag brukar vara före tiden, inte vänta in den. Men jag ska lära mig. OM jag ska! ♥


Visst har vi det mysigt?

Kommentarer
Postat av: maria udén

<3

2010-12-05 @ 19:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback