...Ge mig Januari.

Jag har nu lämnat in årets sista uppgift och man skulle ju kunna säga att jag har jullov. Det vill säga om man bortser från en salstenta den 13/1 som jag ska plugga till under detta s.k "lov". Jag längtar tills nyår nu. Då ska jag vara riktigt ledig. Strosa på söder, äta god mat, träffa fina vänner, litet besök på City Selma och så en riktigt trevlig nyårsfest såklart. Det är vad jag behöver det.
Januari bjuder förövrigt på ovanligt många roligheter. Redan första helgen ska Fröken Iggström hänga i Oslo. Det ska bli spännande - en stad jag inte besökt på väldigt många år. Några helger senare är det Stockholm igen som gäller med fröken Lexon. Och som om inte det vore nog så har vi två spelningar med bandet - en bal på Storan och en 50årsfest. Jag tror Januari kommer bli en bra månad. Januari 2011.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback