Familjen Borehed.

"Hemkommen" från en mysig tur till familjen Borehed. Gudars vad jag tycker om den familjen. Jag känner mig otäckt mycket hemma där och jag älskar att Elin & Gustav ser mig som deras adoptiv/reservsyster eftersom dom inte har någon storasyster. Mina gullisar. Det är så mysigt att få vara med och lyssna på Elins 16-års-kärleks-historier. Jag tycker det är så roligt att få vara med och analysera, tycka, tänka och coacha. Det var en aning lättare när man 16 tror jag bestämd. Antar dock att man inte alls tyckte det var lätt då. 

Men att dela upp möbler, porslin, ägodelar och minnen - det slapp man i alla fall. Den saken är säker.



Kommentarer
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-17 @ 12:21:14
URL: http://www.grinders.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback