En av alla onsdagar.

Onsdagskväll = myskväll hos Sofie. Glögg och pepparkakor. Jag har pluggat exakt hela dagen och är så lycklig över att äntligen vara klar med både hemtenta och opponering. Nu väntar bara själva opponerings-seminariet imorgon bitti. Jobbet bjuder på julfest imorgon kväll - det är precis vad jag behöver efter en sån här pluggvecka. Vara lite social och umgås med mina goa kollegor. Sådant tycks om.

På tal om Sofie så har far min förövrigt bjudit med oss på galej i Stockholm sista helgen i Januari. Lite event i globen, show och hotell. Det tycker fröknarna Lexon och Iggström är precis vad som behövs en mörk månad som Januari. Tack för det, papi.




Kommentarer
Postat av: Anonym

tjohooo! då ska vi ha stockholmshäng!

2010-12-12 @ 02:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback