2010 blir 2011.

Väskan är packad, kläder är strukna, spellista är gjord och humöret är på topp. Om en kvart blir jag upphämtad av mina kära kusiner för lite häng på Marieberg. Jag ska bjuda yngsta systern på lunch och göra naglarna fina inför helgen. Jag lämnar staden i eftermiddag men har ett gäng stopp på vägen. Innan avfärd ska även min fina lägenhet besökas med mamma&Micke för att diskutera huruvida den ska målas eller tapetseras innan jag flyttar in. Tänk, om 7 dagar har jag min egen lägenhet igen. För första gången sedan jag bodde i Sthlm 2007/2008. Konstig känsla.
Stefan & Josephine förra året på tolvslaget vid slottet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

som små barn på julafton ;)

2011-01-01 @ 12:51:51
Postat av: Rumah Dijual

Your look at nevertheless this is great and ways in which I truly feel. I recently now mailed him this internet site to say him your personal view.

Postat av: Pakaian Muslim Modern

More people need to read this and understand this aspect of the story. I cant believe you’re not more popular.

Postat av: Jual Beli Mobil Bekas

This will be a person that is useful blogs Weve ever arrive across about this subject. Basically Fantastic.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback