2010

Juldagsmorgon - och jag har haft riktig sovmorgon. Att sova ut på julafton var inte en möjlighet när Jonna, 5 år bodde i samma lägenhet. Men det är väl precis som det ska vara antar jag. Igår firades hos faster med pappas släkt hela dagen och idag blir det firande med mammas sida. Det är en av de få fantastiska fördelarna som finns med att vara ett skillsmässobarn - jag får dra ut på julen väldigt mer än andra och firandet sker i flera olika konstellationer.

Ikväll blir det ugång. Såklart. Malins och min givna tradition har dock fått tillskott i år. Sofie ska följa med vilket bara gör det hela ännu roligare. Eftersom jag ska fira i eftermiddag och man måste gå ut rätt tidigt en sådan dag som idag blir det ingen lång förfest, men ändå. Som jag längtat!

Bilder från idag & igår kommer - till dess håll till godo. Jackan är en klapp från far. Jag avgudar den redan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback