16e December 2010

Sovmorgon - skulle egentligen ätit Javafrukost med Rispoli, något jag fick avboka efter att inte ha lyckats sova ordentligt inatt. Jag har väldigt svårt för att komma ned i varv, kanske blir det bättre när vi får "jullov". Handbollen igår var alldeles för spännande och på tok för turbolent. En poäng kändes som ett riktigt nederlag med tanke på hur sista tio minuterna såg ut. Hursom. Det är hemmamatch på söndag igen mot ett relativt formsvagt Redbergslid, vi får hoppas på en riktig in-i-kaklet-vinst då. 

Jag ska försöka ta mig ut i snökaoset för att äta lunch med Sofie. Senare i eftermiddag ska jag besöka Gustav och Elin i Sörby, dricka lite kaffe och ta igen massa tid vi förlorat sedan Oktober. På tal om dom så har vi fått två spelningar med bandet i Januari - det är verkligen hur bra som helst! Jag behöver sjunga. Det skulle lösa mycket.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback