Drömmar.



Jag skulle inte banga. Fröken Lexon och jag har talat om att dra en spa-trip till Selma Lagerlöfs Spa i vinter. Det kan vara mysigt att ha lite långsikta planer att längta, sukta och drömma om.

Till något närmre i kalendern så åker jag och pappa troligtvis på en två-dagarstrip till Hälsingland nästnästa vecka. Vi spenderade alltid sommarloven i en liten by som heter Loos där vi har släkt. Vi hyrde en liten stuga precis vid sjön och det är få ställen som ger mig ett sådant lugn som detta ställe gör. På ett sätt känns det lite sorgligt att åka dit när sorgligt nog de närmsta släktingarna vi hade där inte finns kvar i livet men jag ser fram emot att få uppleva lite barndomsminnen igen och ta igen mig ordentligt innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback