Sjukis.

Sitter hemma i soffan, uppkurad i filt och nyser så det står härliga till. Är ruskigt förkyld och febern hänger idag med. Presentationen imorgon gör att jag inte kan syssla med "sjuk-aktiviteter" som t.ex. filmtittningen och sovande. Jag får helt enkelt bita ihop. Elin kommer när som helst för att dricka lite tee och lyssna på mitt framtförande. Hon ger den bästa feedbacken och det är nog egentligen väldigt få personer vars åsikter jag värdesätter som denna frökens. ♥


Hängde lite med Maria och Martina i Stadsträdgården och drack kaffe efter skolan. Det var mysigt. Nuförtiden diskuterar vi näst intill bar Dubai-resan. Det är bara fyra veckor kvar nu!


Kommentarer
Postat av: linnéa

svar: Hej! Jag vet vem du är, jag tror till och med att vi har träffats på KM någon gång. Vad kul att du läser!

/Linnéa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback