Relax.

Tillbaks på jobbet efter en massage-stund på Bodyshop och en liten lunch med Davidencho på Soleo.

Vissa människor är bra speciella alltså. Speciella på ett bra sätt. Vissa har förmågan att med endast sin närvaro utstråla hur mycket dom bryr sig om en och hur gärna dom vill få en att må bra. Min massör Hanna är en sådan person. Hon är nog en av de varmaste och mest ödmjuka människor jag träffat. Att få komma ner till hennes källare på Bodyshop och bland tända ljus få koppla av, andas ut och bara vara är verkligen det bästa som finns. I allt hon gör och säger finns en sådan välmening och det märks hur mycket hon brinner för sitt jobb.

Jag borde bli bättre på att unna mig massage.
Min rygg är helt fucked up efter allt sittande vit dator.
Man borde prioritera sin kropp och hälsa mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback