Proffice Höst-kickoff, 2010

:)


Hemma efter en helt fantastisk kick-off i vår kära huvudstad med jobbet. Jag har världens finaste och roligaste kollegor. Vi samlades alla på huvudkontoret igår för att sedan åka strömmabåtarna. Vi fick god mat, dryck och underhållning. När det blev mörkt satt några av oss uppe på däck i filtar, drack vin och titta ut på stadens alla ljus som närmade sig.

Efteråt blev det Berns. Väldigt längesen jag var där och jag fick mig faktiskt några kära återseenden. Eftersom det var fullspäckat schema idag med utbildning och teamutveckling som började 08.00 så var jag i säng på hotellet relativt tidigt i alla fall.

Nu ska jag umgås med min fina sambo som jag sett alldeles för lite den sista veckan. Vi går bara om varandra! Kvalitetstid, it is.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback