Min helg.

Har haft en fin helg på alla sätt. Fredagen började med härlig reunion med mina fina. Vi körde lite egen förfest hos Maria för att sedan hamna hos Tarik på födelsedagsfest. Alla var rätt trötta så vi skippa utgång. Igår drog jag och Daniel till Karlskoga för att leka på Bodaborg med Nilsson/Olsson. Mycket bra! Mycket roligt! Mycket ont i knäna efter allt krypande!

Efter det hann vi med ÖSK´s kanske bästa match någonsin. 3-0 mot serieledarna Helsingborg på hemmaplan, med ett spel som var så galet stabilt och briljerande att jag - jag förstod inte vad som hände! På kvällen firades det återigen med de fina - denna gången hos Maria för att sedan hamna på Kåren.

Idag ska jag promenera med Udén och ikväll blir det rep. Jag har längtat så efter detta rep! Imorgon börjar allvaret. Bilder från helgen kommer ikväll. Hoppas jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback